Söndaaay ,

 Skitlängesen man uppdaterade nu, men vafan har inget speciellt o skriva om ;D   ..  Nu i helgen har det bara vart o ta det lungan, i fredags fika med mli,  o igår vare också fika med becs,ellen,emma,linnea and hannaa, fikafikafika,.
Sitter här nu och har faktiskt börjat plugga psykriatri fastän att det är ett tag kvar tills provet är, bra o börja i tid;)  idag är det endast fem dagar kvar tills jag får se CHRIS FUCKING BROWN ♥ åhåhåh.. längtar:)
Snart ska jag iväg och städa på bilfirman, och sanna jarl är en snäll jävel och hänger med mig;) , men tro inte att hon hjälper till! det har jag inte bett om, ba kul med lite sällskap, annars äre lite läskigt där nere.

c h r i s b. FFS!!!

     ♥♥

Kommentarer
Postat av: MLI

<3

2009-01-19 @ 16:11:15
URL: http://emeliegilezan.blogg.se/
Postat av: MATILDA

yey uppdatering! kolla lillskiten brevid CB, vilken cooling ;) haha

2009-01-20 @ 18:47:07
URL: http://missmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0