MÅNDAG.

hahahaha , ja , måste ju faktiskt ta o uppdatera lite nu igen för det var ett tag sen sedan sist ;)
Kan ju börja med helgen ,
På fredakvällen så vare bara lungan, Jag , Bec , Ellooh och Mattis fikade och åkte sedan hem till becs o kollade på film :) mysmys. dagen tillbringade jag hos mli med sannaslampan :)

Lördakvälllningen;
sketanice :D tack tjejor för en trevlig kväll!  Jag och Matilda ''tvingade'' typ våra föräldrar att bli hembjudna till matildas ;)FÖR ATT FÅ HELA MITT HEM TOMT FÖR EN GÅNGS JÄVLA SKULL!!
 Jag (fixarn) lagade tacos osv , fixade drickan osv , ah .. med hjälp av sanna som inte skulle vara med oss utan skulle ut till norrahammar:D
Efter att vi hade varit hos mig så åkte vi ner till stan och vidare till hannas kompisar , Micke o Janne =) HAHAH , låter som två 40-åringar ;D  men det var dom inte :) trevligt hade vi där osv:)

Bilder :

             
   



ah där kom nåra av de tusen bilder vi tog :S hahaha fan sjukt! 


Idag :

ja idag är det ju som sagt måndag, halv resursdag! , slutade tolv , och sedan hängde jag med hillän till a6 för hon skulle ta sitt leg-kort ;D blev oxå bjuden på mat eftersom att min födelsedag står på tröskeln ;D haha =)

La undan skor från skorette och jag har nu beskrivit dem till mli och hon misstänker starkt att hon kollat in samma, hon hade precis skrivit om dom på sin blogg så nu ska jag kolla om det var dom ;D haha


så längde :

Varsågod Hanna Nordström & Matilda Berggren =)


pussheyyy


Kommentarer
Postat av: MLI

NU TAR DU BORT DEN BILDEN PÅ MIG SOM JAG STÅR SJÄLV

2008-05-20 @ 09:55:29
URL: http://aoowbiteme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0