It?s like I waited my whole life for this one night ,



chris brown - forever  :)  

funkade inte att ta orginalvideon så det fick bli denna ist ! ;D

Måndag idag .. men ganska go dag ;D men fastän att vi hade sovmoirgon idag så var jag så jäkla trött o de är jag fortfarande ;S;S venne vad som är med mig !

från och med idag har jag bestämt mig för att bli nyttig:) dvs , inget godis på vardagar!! hahah  , så säger jag jämt men nu ska det fan funka ;)  tänkte inte äta något godis idag men snodde lite från mia o hille ! måste ju ladda mej för min diet ;)
yeaaas , och nu sitter jag här o väntar på  sannaslampan som snart kmr med bussen ;D vi ska plugga lite matte osv:)

ah det var allt , tackhey puss<3

hahaha dagens:
Jag- sanna lukta i mitt hår , jag måste verkligen tvätta det
Sanna- eiuu det luktar fan skit
Jag- asså skit , skit ??
Sanna- aah som när man går ut här ute o känner att bönderna har gödslat

HAHHAHAH<33

Kommentarer
Postat av: chea

haha asså jag kan verkligen höra era röster när ni säger det xD

2008-05-13 @ 23:58:26
URL: http://liaicentrum.blogg.se
Postat av: MATILDA

hahaha era jävla bonnar ;)

2008-05-14 @ 18:21:48
URL: http://missmatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0