S - day

Söndag idag dårå , slappardag osv.  Vaknade jämte dom två svinen SlampSanna och MiSSsssmatilda :) matilda stackarn hade då redan varit vaken i en timme , hon sa att hon vaknade av mina snarkningar , men venne om det var riktigt sant (a) hehe!




Igår:
Gick med MLI på a6 och handlade mig en skjortklänning :d wiiee , finally , velat ha sån länge nu ;D 
HAHAHH , måste ba berätta en rolig sak ;
mli den horan blev plötsligt tvungen att utföra sina naturbehov så vi gick till närmaste toa , jag stod där ute vid speglarna , så ser jag mli gå in på toan utan att stänga dörren efter sig , så jag tänker att hon typ speglar sig elr nåt . MEN så hör jag ett porlande o ja ba MEN GUD MLI VAD GÖR DU , hon ba , OJ GABBI STÄNG STÄNG!!! ,
HAHAHA , hon tänkte sig visst inte för den stollen   , jag hann precis stänga innan några andra kom in ;D

På kvällen var  Jag  , Sanna o Millobillo hemma hos jagge and there also simon was , becs that poor little thing var sjuk :/ krya på dig babe !<3
vi stack därifrån vid typ halv tolv och vidare hem till Hanniiih  , där fanns även Rillepille and yousef :D nicenice , vi var där i drygt en timme och sen drog vi med bussen hem halv tvåå;D
Sen myste  jag s&m ner oss o snackade om allt och inget,  :D sen sa Sanna håll käften typ, så vi somnade ;Dhaha<33


Fredags :
Var hemma hos hillevi med miapia , Linn och Hanna :D trävlägt trävlägt ;D vi fick i oss lite vin och åt en bit mat :D tack för en kul kväll tjejoor  !
och btw , jag var inte värst denna kvällen ,:D


jaaa , där var min helg lite kortfattat ,


Puuuwsss heeeyyy     ♥

Kommentarer
Postat av: MATILDA

klart som fan det va sant att jag vaknade av dina snarkningar, fast det fattade väl alla redan ! ;P

2008-03-03 @ 15:13:29
URL: http://missmatilda.blogg.se
Postat av: MLI

HAHHAHAHHAHAHAHA

2008-03-03 @ 17:50:43
URL: http://emeliicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0