Mååååndaag .

 MÅNDAAY och jag har pluggat och vart duktig as hell:) känner mej stolt faktist , har skitmk plugg denna veckan så det gäller att ligga i ;) :)  Imon ska jag sova hos Mli hookern , så det var oxå en utav anledningarna att jag pluggade ås mk just ikväll , för hos henne blir det fan inget gjort=P 
haha , aahow , o denna måndagen har väl känts som alla andra måndagar , lite seg osv , Man är ju alltid trött efter helgen lixooM !

haha idag kom mor min hem o berättade att hon hade lagt in massa bilder från när hon var liten på en cd-skiva , så jag har dom alla här på datorn nu ;D

    hahaha mamma sån kulting ;D vilka goa kinder hon hade ! haha

 
hmm hmm hmm , måste bara visa detta klippeeet!! SÅÅÅ DAMN HOT ASSÅ :O sjukt , tänk o va den tjejen fan :/ !
grr han är för jävla het , spola fram till typ 04:30 för de är då things happen !  fast jag råder till att kolla på hela , dräggel typ..






HAN ÄR JU FÖRJÄVLA HET !! :d

hoho , fast det visste ju alla already:)  

image31

YEAS

aja gotta run elr nåt.. Pusssssheeeyyy ,

Kommentarer
Postat av: MLI

HAHAHAHAH, din mamma likar dig ju :D

2008-03-11 @ 13:46:38
URL: http://aoowbiteme.blogg.se
Postat av: Anonym

e hon ett fan elle ngt??

förresen du liknar natacha peyre;)

2008-04-25 @ 19:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0