Jahajaa ,

Var ett tag sen man uppdaterade nu så det var la på tiden då ; ) hihi , Idag är det Söndag och det har varit en förjävla  slappardag för min del :D .. likaså mlis , ;D Jag har typ bott hos henne hela helgen eftersom att hennes föräldrar är i thailandeet :D  Vi var duktiga och lagade mat som bestod av kyckling, potatismos , och sås :D HAHAH , fan va nice ;D sen tog vi en tupplur tanter som vi är:) ..
aja lite kort om helgen ;

Fredag:
Sanna har ju då som sagt var fyllt 17 år och det tänkte vi girlss fira lite med att bjuda henne på lite resturang;) ,
gott som fan var det , och sannas schnitzel var ju inte att leka med assåååå;)  tog upp typ hela tallricken:P hahaha , hmm hmm , efter det så gick jag, Hanna,Emelie,Beckieleckie o Mattispattis hem till Emelie , där vi fortsatte vara hela kvällen : ) senare kom Rillepille,Linn o chris en stund , och S&P kom tillbaka packade as hell , iaf sanna:)

         Sanna and me , vid ett annat tillfälle ,D hahah  ,

 Petra jävla vilding ;D

    Rille ville typ ha elr nåt:O....

ajaa , och jag sen sluta det iaf med att Jag , sanna , petra o mli gick till shell o hängde lite där..HAHAHAHA , no life eelr.. ah jag var sugen på nåt gott o de är det enda stället som har öppet : ) där fanns även troy och svedberg......
aa o sen gick vi hem o sov.:)


Lörd :
fan nu börjar jag få lite skrivkramp men lördagen såg typ ut som fredagen fast jag drack lite osv. :P hahahah , :)


image28

Var bara tvungen att lägga in en bild på beckas långa hår för det är så förjävla fint ; D hhihi , aja

Pussssheeeyy   ♥

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godnatt på dig, och sov så gott när du väl ska krypa till sängs :}

2008-03-09 @ 21:23:21
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Rille

hahahahah skriv ngt om lördagen också fan, checka reflexen på mitt ben när jag står bakom petra också ;)

2008-03-09 @ 21:33:24
URL: http://rilleman.blogg.se
Postat av: Kia

Hoppas du får en fin och mysig söndagskväll och efter det en vacker och solig vecka :)

2008-03-09 @ 21:33:32
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se
Postat av: Beckieleckie

vill ha mer detaljer från lördagen jue ;D vill känna som om jag var där.. xD tack för komplimangen btw, elr nått ;P

2008-03-09 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0