atmosfären

 aaa  , atmosfären hemma hos mli var härlig ikväll  ,
Vi kollade på Beck - gamen    och Sanna sa som vanligt håll käft upprepande gånger =)

mhmhmhmmm! yes .  det var mys iaf !

Igår :
Jag hoppade över att gå med mli och hanna till Playboydiscot och det är jag  så jävla glad över eftersom att alla tyckte det typ sög  ! :D + att det är pinsamt att ens visa sig där .
ist var jag med rebeckathalittlehoe  , Simmejolt , Sannathaslamp och felix ,   ( vi var riktigt busiga faktäst ) ..
Sedan följde jag och bec med Sanna hem och jag o rebecka låg o diskuterade hur och vrf man blir uteliggare/a-lagare :S :S är det dålig uppväxt ? , vi var ganska confused vad det var som gjorde att man blev det.
Becka har en gång i tiden varit vän med en Berit som bodde på juneporten när becka sålde jordgubbar där.. ja ,
sen somnade vi efter vårat lilla samtal .. hahahahah ,
säger ba en sak ;    anal .  elr va säger ni B&s ? ;) hihi


orkar inte skriva så mk mer men här kmr bild sen helgen :

image33

Jag & Hanna innan becs partääy : D     < 3









Aw ye !

Puusssssheeyyyy


Kommentarer
Postat av: becs

jaa, är det uppväxten elr att man inte har något att kämpa för,? hur kommer det sig att vissa människor bara ger upp och slutar kämpa för ett bättre liv..? HAHAHA . jaadu berit och jag kom varandra riktigt nära, vet ALLT om hennes liv ! ärligt. HAHAHA

2008-03-25 @ 23:54:06
Postat av: Gabriella

HAHAHAHA , ja du kom henne allt nära becka;) du såg henne inte som en massa utan som en INDIVID MED FEELINGS :D

2008-03-25 @ 23:55:29
URL: http://gabriellaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0