sunday it is .

yes ,
så var denna helgen slut och en ny lärorik vecka i skolan väntar :D:D:D:D , HOHOHO I CAN'T WAIT !! .

Började min söndag med att plugga lite på omvårdnadsprovet som vi har på onsdag, hann inte sitta länge förens jag blev mycket mycket pluggtrött och ringde till mli ist :D ! ( fan matilda ,  jag som sa att jag bara skulle sitta hemma o plugga idag) menmen , Hos mli var och förblev jag till klockan 21 då jag tog buss nr 10 upp till kära käraste mariebo mitt ute i ingenstans. Är just nu lite deprimerad över att jag inte pluggade någonting men wtf , får plugga som fan imon ist..
   


Igår :
Så gick jag upp väldigt tidigt för att sedan bussa upp till asex med matilda , becka and läjtar hanna came.
jag o m hittade en kjol som var ganska nice  o kosta bara 25 fucking spänn på vila!!:D asbra ju,
ah där kom de lite kortfattat om dagen ,
På kvällen var Jag , Matilda o Becka hemma hos Hanna igen , åt lite tacos o fetta oss  MIHIHI , . Sedan anlände två hookers vid namn Chrille o Rille . vi spelade lite spel o umgicks lite allmänt  :D tack för en kul kväll guys !



Fredags :
Becka took me to the candyshop and matilda filmade :D HOH ,
Vi hade en trevlig hemmakväll at Hanna's place denna kväll oxå,
flumma o hade oss , m&b lärde dansa lite crank that soulja boy och de var för jävla duktiga faktist ;)
hoh , vi stack hem vid halv två då våran sista buss går upp till KÄRA KÄRASTE - mariebo :)

image5image6
aja , allt för this time ,
sängen väntar .               läääjtaaaaaaa♥


Kommentarer
Postat av: MLI

hahahahah , älskarey :D du e bäst !!

2008-02-24 @ 22:49:51
URL: http://aoowbiteme.blogg.se
Postat av: Rille

hahaha där har vi bilden endå :P

2008-02-24 @ 22:52:30
Postat av: Gabriella

Älskar dig oxåå mli

2008-02-24 @ 22:55:39
URL: http://[email protected]
Postat av: MLI

hannah ser ut som ett sär ;D

2008-02-25 @ 18:44:43
URL: http://aoowbiteme.blogg.se
Postat av: Haannah

MEN DITT FAN SKAP TA BORT BILDEN ANNARS KOMMER D EN BLOGG MED "FINA" BILDER PÅ BARA GABRIELLA ISAKSSON :D

2008-02-25 @ 21:24:08
Postat av: MATILDA

vacker bild.. hahahah :P jaa fan gabbi nu är jag besviken på dej(fast jag ska inte säga nåt- pluggade inte ett skit)! haha ;)

2008-02-25 @ 21:33:08
URL: http://missmatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0