Onsdag , snart helg

höhö oh yeas det är inte långt kvar till helgen nu ;)  halva tiden kvar ba :D

Idag :
Soft dag i skolan i dag , slutade 12:25 . :D dessvärre hade jag oxå mitt omvårdnadsprov idag , vettifan hur de gick , Jag hade nog pluggat på lite fel grejer menmen. Inget att göra åt xD Träffade mli den stollen när jag prec hade slutat , så jag åkte med hem till henne en snabbis eftersom att det var skitlångt kvar till min buss gick :D



Väl hemma tänkte jag ta en kopp kaffe ba för jag var så jävla trött o jag behövde piggna till eftersom jag måste skriva om en vårdtagare som jag hade under praktiken tills på Fredag.
Men jag gick direkt till sängen o sov från två till sex : D haha var ganska skönt faktist..

menmen , måste dra and studdy now innan my favorite program börjar :)

la la la laa ,                                     

                 some old pic's :D

Later biatches ♥

Kommentarer
Postat av: Rille

sommar plx

2008-02-27 @ 21:38:14
URL: http://Rilleman.blogg.se
Postat av: MLI

HAHAHA FYFAN

2008-02-28 @ 23:20:56
URL: http://aoowbiteme.blogg.se
Postat av: beecs'

MEN gaaabs, visste inte ens att du hade en blogg ffs!! hittade den idag xD u should have told meeeee. ;D

2008-03-02 @ 00:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0