hm , im confused

Fattar inte hur man ändrar bakgrunden på detta jööw :S:S , förvirrande , försökte göra som det stod i nån hjälpblogg men nehee , de funkade inte ,


Idag :
skolan as usual , vi hade nån himla temadag miljö , Agenda 21 hette det , o det betydde att vi skulle från kl 13:00-17:00 gå runt o lyssna på massa föreläsningar om miljön m.m . .
Men när klockan var tre  , så hade både jag , hillevi o miapia fått träsmak i röven så vi stack hem var o en till sig :D

Ganska bra faktist , för då kunde jag sova lite innan jag satte igång med pluggandet av mitt omvårdnadsprov.. Som jag med ganska lite intresse läste lite på ;D hoho ,
det var ändå inte så mk som jag trodde , och jag har ju imon på mig oxå !

LÄNGTAR SOM EN IDIOT TILL SOMMAREN NU.. ooh.
 
Ser iaf emot att åka till Grekland i Maj ! kanske blir den enda sol man får eftersom svenska sommrar är ju inget att lita på ;)

  image8 hahaha ja  o becka hos matildathahooker i halmstad för två år sen :D


Känner att mina inlägg inte är allt för långa än.. Men det artar sig ;D...


gäsp .           later ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah sn pose ;)

2008-02-26 @ 22:12:28
URL: http://Rilleman.blogg.se
Postat av: MLI

HAHAHA

2008-02-28 @ 23:22:10
URL: http://aoowbiteme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0