Två dar kvar ..


 tills nyårsaftooon, tagga förfaan!

Måndag är det idag minsaannn och nu ikväll var vi tjejer hembjudna till emma som fyller 17 idag;) grattis än en gång :D
hahaha asså jävligt kul kväll faktiskt, helt galet, man kan tro att vi var höga elr nåt men ickee:D

lite bilder ;
                  jag and saaaniiiz, det enda kortet jag fick med henne på :/ ;)

                 favorit i repris ;)


                  '' svanka matilda''  ( ?!?!?)   WAHAH  


            tight as elr vaad?:O;)

     whaattevvaaah ?;) HAHAHAHAHAHH


       

                hahahaha det får räääckaa, 
 

Tack för en kul kväll göörlzzz <3  / Gabriella

Kommentarer
Postat av: becka

snabb updajjt på bloggöön! me like ;)

"nästa, MATILDA FÖRLÖSER ETT BARN" hahahha

2008-12-30 @ 01:00:08
Postat av: MATILDA

Gabbi FÖRFAAAEEEEEEN! nu vet jag hur mycket jag kan lita på dig min "vän". om du bara tar bort favoriten i repris är jag nöjd (I guess?!?!?!). hur många läsare har du? inte över 20 hoppas jag...? hahahah men kul kväll, lite får man väl bjuda på sig själv (men undrar om detta inte var lite för mkt). bara ta bort den bilden!!! inte kul. det blir det inte för dig heller om du lägger upp beckas föslag.. uppsats, ja!

2008-12-30 @ 11:39:38
Postat av: Gabriella

HAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHA, precis becka;)

HAHAHHAHAAHAH sluuta nu millan, kolla hanna dåå:O men jag prata med dej nysss o då sa du att de räckte med att jag tog bort V-bilden, så nu gör ja de ;D<3

2008-12-30 @ 12:18:18
URL: http://gabriellaaas.blogg.se/
Postat av: linnea

HAHAH OMG, go gabbi!

2008-12-30 @ 14:09:17
URL: http://liaicentrum.blogg.se/
Postat av: Hannah

HAHAHAHAHAHHA FYFAAAN VAD JAG SER UT!!!! MEN SJUKT KUL HADE VI I ALLA FALL :D <3

2008-12-30 @ 16:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0