24 december

Den 24:e December  är det och Julafton såklart ;)  kände att just denna dag så är det på tiden för mig att börja blogga igen, fick ju min laptop idag o allt ( WIIIEE) o DET måste firas:) ( med att börja blogga, hahah)

Hela dagen har varit lugn o så där, är jävligt mätt efter allt man har ätit , julmat , godis, fika , ris á la malta osvosv;)
min käre broder fick G.H world tour så det har man ju testat oxå;) Matilda and rebecka, om ni läser detta hoppas jag ni blir överlyckliga över att få komma hem till mig och spela det:D:D
Kvällen har gått till att komma igång med min kära dator som jag just nu sitter vid, den är så jävla SKÖÖÖN, o på den förra datorn hade jag ingen ordning alls, laddade ner musik här o där o alla bilder låg i en o samma mapp o jag hade ingen ordning på nåt, men det ska det fan bli ändring på nu!!

En sak som jag ser väldigt mkt fram emot nu är NYÅÅÅR;) ( also chris.b men de är ett tag kvar;) )me n' my girls har inte bestämt vad vi ska göra än, men det vi VET är att vi ska ha middag först hemma hos Bec's , vi börjar la vid 5 typ:) sen drar vi vidare mot okänt mål;D

kan ju visa min nyårs outfit ( wahahah ja, jag har börjat blogga på allvar!!) :


Klänning från Asos , fram:



Bak:
(älskar ryggen!)




Och skorna då från H&M :


Ska även köpa till smycken och sånt senare ;D

hmm, har väl inte så mkt mer att tillägga,

En riktigt GOD JUL :)

/ Gabriella


Kommentarer
Postat av: SANNNA

woho , gabbi bloggar ;D underbart , tänkte ringa dig innan men hann inte , ringer imoon <33333

2008-12-24 @ 22:59:14
URL: http://jarliie.blogg.se/
Postat av: REBECKA

YEEEEEEEEEEESSS!!! faaan va kul med GH WT :D:D HAHAHA. jag kommer !

2008-12-25 @ 13:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0