Onsdag (;

hahaha ett jävla bra sen jag uppdaterade nu ! , och mycket har hänt ... MATILDA HAR KOMMIT HEM ! ; MIN VÄRLD ÄR HEL !! , hahahahahahah , nerå.


Har fått lite klagomål från Hannas sida att min blogg är tråkig osv ba för jag aldrig uppdaterar , so , here u go Hanna! :)

Idag ; naturkunskaps prov - energi , hmm ingen kommentar typ , menmen , det blir la ett G iaf=) förhoppningsvis;D

onsdagar är lätt skönast , slutar halv ett och direkt efter skolan gick jag hem till SANNA JARLIIIE , där hennes mormor och mamma var i fulll färd med att göra mat ;) fiskpinnar och potatis med ( hör och häpna ) LINGONSYLT!!! , HAHAHA , har aldrig i hela mitt liv ätit fiskpinnar med remouladesås och lingonsylt på potatisen ?!? , fattar inget , menmen , där lärde man sig nåt nytt . Alla familjer har ju olika traditioner ;D

Senare kom lilla Millan som precis hade slutat , verii najs ,
efter lite snack och lek med sannas supersöta lillasyster fick vi för oss att gå en promis runt kvarteret ;D haha , preciiis när vi kom ut började det spöregna :P så vi gick tillbaka o hämtade vårat pick och pack och begav oss istället till téffanis , där satt vi o pratade utlandsresor m.m , OH SHIET , ba längtar .,,. mhh! ,

image36


la la laaa , efter det så tog jag och Matilda bussen hem till mig , we eated osv . sen åkte hon hem , hon fick skjuts den late jäveln , :)  Jag o mamma gick lite i våra omkringliggande skogar , haha;D  och pratade om allt möjligt , o nu sitter jag här :)

så där , ! , allt för idag , pussssheyyyy

Kommentarer
Postat av: Haannah

Hahah aah detta var ju på tiden! haha jag är la din ända läsare nuu :D såå nu gäller det att du skriver varje dag, jag vet du vill va som kenza gabbi (; mohaha

2008-04-09 @ 21:30:57
Postat av: Haannah

Hahah aah detta var ju på tiden! haha jag är la din ända läsare nuu :D såå nu gäller det att du skriver varje dag, jag vet du vill va som kenza gabbi (; mohaha

2008-04-09 @ 21:31:27
Postat av: Gabriella

hhahah Hanna Hanna, jag ÄR nästa kenza (a)

2008-04-09 @ 21:35:46
URL: http://gabriellaaas.blogg.se
Postat av: becs'

two stuffs bara; 1. eated?! wtf:O haha ate;D(skoja lite;) 2. du och din underbara mami-relation, så otroligt uppfriskande..! hahah

2008-04-10 @ 22:40:56
Postat av: MLI

HAHAHAHAHA

2008-04-11 @ 13:32:54
URL: http://aoowbiteme.blogg.se
Postat av: SANNA

HAHHAHAHA vafan

2008-04-16 @ 14:44:14
URL: http://Jarliie.blogg.se
Postat av: MATILDA

gaabbbiiii jag tkr du lika gärna kan ta bort din blogg om du ALDRIG ska uppdatera.. blir ju lika besviken varje dag när jag kollar in här, hahaha _(

2008-05-06 @ 17:59:32
URL: http://missmatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0